3.5.2008

Voitin lotossa, kieriskelyn lomassa.

Jos et tajua otsikkoa, niin älä turhaan sitä pohdi. Se on nimittäin sisäpiiri vitsi, ja koska olen huono selittämään, päätän jättää tämän otsikon omaan arvoonsa.

Kello on ihan liikaa... Olen sen verran unessa että päätän ihan suosiolla tarkistaa ja julkistaa tämän silloin kun olen valveilla. Ja näin valveilla onnessani huomaan, että olen keksinyt aivan uusia sanoja. Teksti tarvitsi aikamoista muokkausta, mutta joitain merkkejä väsymystilastani on siihen varmasti jäänyt.

Vappuni oli ihana. Vietin lomapäiviäni ystävieni kanssa, ilmaan minkäänlaista vanhemman valvontaa ja holhoamista. Kyllä huomasin eron, kun bussista pois noustessani oli parempi hengittää. Astuessani takaisin vankilaani, kuristusote palasi. Lisäksi täällä on monta epäkypsää lasta seuranani. Ei mitään omaa rauhaa. Ja minä kun niin arvostan välillä omaa rauhaa.

Pitäisi aineitakin kirjoittaa, mutta kone on koko ajan varattuna ja rakkaat lapsukaiset ravaavat suuntaan jos toiseen. Ehkä löydän arkena itselleni aikaa., mutta kuulinpa että rakkaat lapsukaiset jäävät tiistaihin asti. Aineen pitää olla valmiina keskiviikkona. Olen tuhoon tuomittu.

Jos saisin koulutehtäväni tehtyä, pääsisin Helsinkiin taikka kotiini, missä ystäväni tahtoisivat aloittaa roolipeliä. No, saapa nähdä minne loppujen lopuksi menen. Helsingin reissu kyllä kiinnostaa, sillä voisin päästä ostamaan videopelejä, haluamani figuurin ja avaimenperän... Minä kun olen niin hölmö Kingdom Hearts-keräilijä.

The World Ends With You on julkaistu, ja minä odotan innolla, että saisin rahaa ja pääsisin ostamaan sen. Peli näyttää yksinkertaisesti niin kauniilta, ja arvostelu minkä luin, haukkui ainoastaan maisemien yksinkertaisuutta. Lisäksi pelin suunnittelussa ja tekemisessä on ollut rakas Nomura. Houkuttelen myös parhaani mukaan äitiäni hankkimaan Wiin, jonka haluaisin itselleni Fitin takia. En itse jaksa poistua kotoa lenkille tai harkkoihin, mutta videopelien parissa jaksan olla. Playstation 2 ja Eyetoyta en varmasti saa tänne, joten Wii Fit taitaa olla ainoa toivoni. Minä kun vain olen niin saamaton.

Ei kommentteja: