13.5.2008

Maailma loppuu kanssasi

Ostin the World Ends With You-pelin ja tähän mennessä peli vaikuttaa oikein mainiolta. Kirjoitan siitä tänne joskus arvostelun, kunhan kerkeän. Lupaan olla laittamatta spoilereita.

Helsingin reissu meni ihan mukavasti. Ostin kaksi Kingdom Hearts-vetyketjukorua, ihan keräily mielessä. No, WEWY:nkin ostin Helsingistä. Koko viikonlopun sitten vain odotin että pääsisin Nintendo DS:n luo. Olen toivoton tapaus.

Olen vieläkin kipeä ja se näkyy kuulemma ulospäin. Olen jo muutaman kerran päättänyt mennä kouluun ja palannut sieltä aina vian pahemmassa kunnossa. Olen oikein pirteä silloin kun en rasita itseäni... Koulussa sitten puhunkin huumehourailusta ja kuumehöyryistä. Onnistuin saamaan kaikki sanat sekaisin ja olin pahassa kunnossa, vaikka menin vain terveystiedon kokeen tekemään. Enää ei kuitenkaan jomota tai tunnu alituiseen pahalta. Hetken levättyäni ja teetä juotuani olen taas kunnossa.

Huomasin kauhukseni ettei kissaltamme Mokalta pelkästään antura puuttunut. Kokonainen varvas on nimittäin poissa, ja haava vuotaa välillä verta. Kävelemään se kyllä pystyy, ihan normaalistikin vielä. Olen tiennyt jo kauan ettei Mokassa ole paljoa kissamaisia piirteitä. Se menee nukkumaan samaan aikaan kuin äitini ja nukkuu hänen vieressään yön yli. Muista kissoista se ei pidä. Se puhuu meille alituiseen maukumalla ja suorastaan vaati alituista huomiotamme. Nykyään se syö lääkekuurinsakin ilman rääkkäämistä tai herkkuja. Lääke vain pitää laittaa sen hajuetäisyydelle ja oikein innolla se sitten ne syö.

Enää kaksi viikkoa tätä stressiä ja sitten pääsen kesä lomalle, tai oikeastaan töihin. Mutta vähemmän stressaavaa sen kuitenkin pitäisi olla.
Tosin se myös tarkoittaa, että koko kesä ilman Valopilkkua. Mutta loppujen lopuksi, Valopilkku oli minulle keino selvitä Porissa, mutta kesällä pääsen kavereitteni luokse ja Valopilkku käy tarpeettomaksi.
Olenko kokoaika vain käyttänyt häntä tiedottomasti? Tuskin siitä mitään harmia hänelle on kuitenkaan koitunut.

Ei kommentteja: