1.6.2008

I'll make a man out of you.

Miten ne blogitekstit tuntuukaan niin naurettavilta, kun niitä myöhemmin lukee. Tätä edeltävä blogimerkintä kirjoitettiin kello yhdeltä aamulla ties minkälaisessa sokerihumalassa, joten antakaa asenteeni anteeksi.

En edes nähnyt häntä viimeisenä päivänä. No, turha sitä on voivotella.

Olen hullaantunut Disney-kappaleisiin. Olen ennenkin ollut, mutta kulutuksen määrä on noussut. Edellisiä hullaantumisia on myös mafia-teema, syytän Katekyo Hitman Reborn!-mangaa. Olen saattanut mainita tästä aikaisemminkin, mutta minut saa vedettyä turhan helpolla kaikkeen. Katson yhdenkin elokuvan ja minun tekee mieli olla itse sankaritar. Olen tainnut olla sellainen aina. Olisittepa nähneet sen ajan kun olin hulluna Harry Potteriin tai olin pahimmillani Kingdom Heartsin kanssa.
Eläydyn kaikkeen ja täysillä. Hyvä ammatin valinnan kannalta?

Työni alkavat huomenna. Huomasin onnistuneeni hukkaamaan monisteet, missä oli erinäistä tietoa. Toivon, että muistan tärkeimmät...

Ei kommentteja: